En förvånansvärt varm Pokemonjogg

Så var det dags för helgrundan. Några minusgrades och frost på träden riktigt vackert. Misstänkte att det skulle vara svinkallt och drog på tjocksockar, långärmat, jacka och vantar. Sen joggade jag iväg. Stannade lite här och där för att fånga någon rare Pokemon i förbifarten. Formen är inte så bra så det passar med den typen av adhoq intervaller.

Efter tre kilometer stannade jag till rejält för att ta ett Pokestop, det tog några minuter att vinna. Sen iväg igen. Efter fem kilometer började det mörkna så jag tog en nya bild. Det såg rätt fräckt ut, men kameran och jag fick inte till det. Sen sprang jag hemåt, sista biten i 5:30 fart mer eller mindre utan Pokestop. Blev totalt drygt åtta km och trots att jag inte hade någon vante på högerhanden frös jag inget. Förvånansvärt.

Kommentera

